W celu rozpatrzenia reklamacji należy:

– Wypełnić załączony formularz reklamacji podając nazwę kontrahenta, NIP,
dane kontaktowe, opis problemu oraz towaru.
– Dołączyć do przesyłki kopię faktury zakupu.
– Odesłać na adres:

Marrodent
Dział Reklamacji

ul. Beskidzka 10
43-502 Czechowice Dziedzice
7R Logistic Park – Hala C

– Przesyłka musi być właściwie zapakowana i zabezpieczona na czas transportu.

W celu dokonania zwrotu towaru należy:

– Wypełnić załączony formularz zwrotu podając nazwę kontrahenta, NIP,
oraz dane kontaktowe.
– Wyszczególnić zwracany towar, powód zwrotu oraz nr faktury zakupu.
– Oddać lokalnemu przedstawicielowi handlowemu lub odesłać na adres:

Marrodent
Dział Zwrotów

ul. Beskidzka 10
43-502 Czechowice Dziedzice
7R Logistic Park – Hala C

– Zwracany towar musi być kompletny, posiadający oryginalne, niezniszczone opakowanie
i wszystkie dodatki z jakimi otrzymał go klient.
– Przesyłka musi być właściwie zapakowana i zabezpieczona na czas transportu.